"Непосиди"

Група молодшого віку №2

Наш девіз: "Непосиди-малюки не сидять на місці,                                                              непосиди-малюки разом усі грають.                                                                                              Непосиди-малюки стрибають і скачуть,                                                                                          непосиди-малюки ніколи не плачуть"

Вихователь: Яценко Марина Вячеславівна

Напрям роботи: Використання у роботі з дітьми дошкільного віку іноваційних здоров'язбережувальних технологій

Освіта: неповна вища

Педагогічний стаж: 30 років

Помічник вихователя: Топунова Наталія Петрівна

Освіта: професійно-технічна

Стаж роботи: 14 років

Використання у роботі з дітьми дошкільного віку іноваційних здоров'язбережувальних технологій.

Від стану здоров'я підростаючого покоління залежить благополуччя і розвиток суспільства. Однак в останні десятиріччя спостерігається помітна тенденція до погіршення здоров'я дітей. Найбільш вагомими чинниками цього процесу вважаю екологічні проблеми, неякісне харчування, зниження рівня життя сімей, медичного обслуговування, прискорення темпу життя й зростання психологічного та емоційного навантаження на дітей, починаючи з дошкільного віку. Тому проблема збереження здоров'я дітей набуває особливої актуальності. Обсяг розвивальної інформації, яку отримують малюки в дошкільному дитинстві, постійно зростає. Відповідно зростає і розумове навантаження. А це нерідко призводять до перевтоми, що негативно позначається на стані здоров'я дітей. Одне з головних завдань дошкільного закладу така організація освітнього процесу, за якої не лише зберігатиметься високий рівень розумової працездатності вихованців, а й зміцнюватиметься їхнє здоров'я.

Пріоритет здоров'я - один із головніших складників цілісного розвитку дошкільника. Недостатність рухової діяльності призводить до негативного позначення на фізичному, розумовому розвитку дитини, її працездатності.

Саме реалізацію ефективних шляхів зміцнення здоров'я дітей, формування фізичних якостей особистості і забезпечення рухової активності вбачаю у активному впровадженні в освітній процес здоров'язбережувальних технологій.

Мета здоров'язбережувальних технологій - забезпечення високого рівня здоров'я вихованців дитячого садка і виховання культури, як сукупності усвідомленого ставлення дитини до здорового способу життя людини, валеологічної компетентності, що дозволяє дошкільнику самостійно і ефективно вирішувати завдання здорового способу життя і безпечної поведінки.

Практикуючи оздоровчи технології, а саме:

  • Фітбол-гімнастика
  • Фізкультурно-оздоровча методика за М.М.Єфименко

у повсякденному житті малят вважаю варто використовувати оздоровчі технологій, ажде вони переважно прості у використанні, дають дітям велике задоволення, а головне що помітила - мають ефективний комплексний вплив на формування їхнього здоров'я:

  • поліпшується пам'ять, увага, мислення;
  • підвищується здатність до довільного контролю;
  • поліпшується загальний емоційний стан;
  • підвищується працездатність, впевненість в собі;
  • стимулюються рухові функції;
  • знижується стомлюваність;
  • розвивається дихальний і артикуляційний апарат;
  • вдосконалюється точність рухів;
  • формуються навички правильної постави;
  • вдосконалюються функції рівноваги і рухового контролю

Здоров'язберігаючи педагогічні технології застосовую:

  • під час ранкової гімнастики;
  • самостійної рухової активності дітей;
  • на заняттях з фізичної культури;
  • проводячи фізпаузи між занятями ( використовуючи вправи з фізкультурно-оздоровчої методики за М.М.Єфименко);
  • під час спортивних змагань для проведення естафет;

Здоров'я дитини, його охорона, зміцнення та відновлення - одне з основних завдань педагогів дошкільного закладу. Використання оздоровчих технологій допомагає істотно оптимізувати цей процес.

Здоров'я - найважливіша цінність не лише окремо взятої людини, але й загалом усього суспільства. Щоб людина мала змогу піклуватися про своє здоров'я, про розвиток, вона повинна свідомо ставитися до життя, як до найважливішого дарунку природи. Тому формувати культуру здоров'я особистості, прищеплювати розуміння пріоритету здорового способу життя, надавати ґрунтовні знання про основи здоров'я потрібно дітям з раннього віку, щоб знання, вміння, та навички перейшли у звичні необхідні потреби.

Іноваційні здоровязбережувальні технології

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати