Статут КЗ "Панютинський ЗДО №1 "Барвінок"

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Комунальний заклад «Панютинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Барвінок» Лозівської міської рада Харківської області (далі - заклад дошкільної освіти) створено на підставі звіту про виконання плану капітальних внесків по Панютинському вагоно-ремонтному заводу за ІV квартал 1957 року та здачу в експлуатацію закладу дошкільної освіти 31.12.1957 року, рішенням ІХ сесії VII скликання Лозівської міської ради Харківської області від 29 січня 2016 року № 121 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 25.12.2015 №74 «Про затвердження статутів Панютинських дошкільних навчальних закладів м. Лозова Харківської області у новій редакції» засновником закладу дошкільної освіти стала Лозівська міська рада.

Скорочена назва: КЗ «Панютинський ЗДО №1»

1.2. Юридична адреса закладу дошкільної освіти: 64660, м. Лозова, смт. Панютине Харківська область, вул. Миру, буд. 37.

1.3. Засновником закладу дошкільної освіти є Лозівська міська рада Харківської області.

Засновник здійснює фінансування закладу дошкільної освіти, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво та ремонт приміщень. Їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

1.4. Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, Законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад", інших діючих нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти та міжнародних договорів України, Декларації ООН про права дитини, власного Статуту та чинного програмно - методичного забезпечення.

1.5. Заклад дошкільної освіти є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка.

1.6. Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальна адаптація та готовність продовжувати освіту.

1.7. Діяльність закладу дошкільної освіти направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

  • збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
  • виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
  • формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
  • виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
  • здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.

1.8. Заклад дошкільної освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, Положенням та даним статутом.

1.9. Відповідальність за здобуття дітьми дошкільної освіти покладається на їхніх батьків, а дітьми, позбавленими батьківського піклування, - на осіб, які їх замінюють, та на заклад дошкільної освіти, де вони утримуються.

  • Взаємовідносини закладу дошкільної освіти з юридичними та фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.
  • Заклад дошкільної освіти здійснює обробку персональних даних з метою ведення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства, статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, а також внутрішніх документів закладу з питань реалізації визначених законодавством і колективним договором прав та обов'язків у сфері трудових правовідносин та соціального захисту у вигляді особових справ.
  • У закладі дошкільної освіти створено та функціонує консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють, і дітей, які виховуються в умовах сім'ї.
  • У закладі освіти визначена українська мова навчання.

2. КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

2.1. Заклад дошкільної освіти за проектною потужністю розрахований на 140 місць.

2.2. Групи у закладі дошкільної освіти комплектуються за віковими ознаками відповідно до чинних нормативних документів. До закладу дошкільної освіти приймаються діти з 1 року до 6 (7) років.

2.3. У закладі дошкільної освіти функціонують різні типи груп, згідно з чинним законодавством.

2.4. Заклад дошкільної освіти має групи з денним, п'ятиденним режимом перебування дітей.

2.5. Наповнюваність груп у закладі дошкільної освіти формується згідно з чинними законодавчими актами.

2.6.Порядок зарахування, відрахування та переведення дитини здійснюється керівником упродовж календарного року на вільні місця на підставі заяви одного з батьків дитини (осіб, які їх замінюють), поданої особисто та за встановленою формою. До заяви мають бути додані копія свідоцтва про народження дитини, медична довідка з висновком та рекомендацією лікаря - педіатра або сімейного лікаря закладу охорони здоров'я, в якому спостерігається дитина, із зазначенням того, що вона здорова і може відвідувати заклад дошкільної освіти, «Карти профілактичних щеплень» (форма № 063/о).

2.7. Зарахування дітей до інклюзивних груп здійснюється керівником закладу дошкільної освіти на підставі заяви батьків(осіб, які їх замінюють), копії свідоцтва про народження дитини, медичної довідки лікаря - педіатра або сімейного лікаря закладу охорони здоров'я, в якому спостерігається дитина, із зазначенням того, що вона здорова і може відвідувати заклад дошкільної освіти, «Карти профілактичних щеплень» (форма № 063/о).

Для дітей з особливими потребами додатково подається висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.

2.8. При зарахуванні дитини з інвалідністю до заяви мають бути додані:

1) копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданого лікарсько-консультативною комісією закладу охорони здоров'я чи копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»;

2) копія індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (за наявності).

2.9. У першу чергу до закладів освіти зараховуються діти, які:

1) проживають в межах території обслуговування закладу освіти (у разі закріплення);

2) є рідними братами та/або сестрами дітей, які вже здобувають дошкільну освіту в цьому закладі освіти;

3) діти з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушеннями інтелектуального розвитку, або сенсорними та фізичними порушеннями;

4) мають право на першочергове зарахування до закладів освіти відповідно до законодавства України.

При поданні заяви один з батьків має пред'явити оригінал документа, що підтверджує право на першочергове зарахування дитини в заклад освіти із зазначенням його реквізитів у заяві. У випадку, якщо право на першочергове зарахування не підтверджено, дитина зараховується до закладу освіти на загальних підставах.

Позачергово до закладу освіти зараховуються діти працівників цього ж закладу освіти.

2.10. За дитиною зберігається місце у закладі дошкільної освіти у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також в канікулярний та літній оздоровчий період.

2.11. Відрахування дітей з закладу дошкільної освіти може здійснюватися:

1) за заявою батьків дитини;

2) у випадку досягнення дитиною 7 років - у вихованців закладів загального типу та 8 років - у вихованців закладів компенсуючого типу (відраховуються з 1 вересня поточного року);

3) у випадку зарахування дитини до закладу загальної середньої освіти (відраховується за згодою батьків з 1 вересня поточного року) для здобуття початкової освіти;

4) у випадку переведення дитини до іншого закладу освіти;

5) у разі несплати батьками за харчування дитини у закладі освіти протягом двох місяців;

6) на підставі медичних протипоказань для подальшого перебування дитини у закладі освіти;

7) у разі невідвідування дитиною закладу дошкільної освіти протягом 60 календарних днів поспіль без поважних причин протягом навчального року.

Медичний висновок щодо наявності протипоказань для подальшого перебування дитини у закладі освіти повинен містити рекомендації щодо форми здобуття дошкільної освіти.

Забороняється відрахування дитини із закладу дошкільної освіти з інших підстав, не визначених нормативними документами.

2.12.Діти старшого дошкільного віку, які здобувають дошкільну освіту у закладі дошкільної освіти та на початок оздоровчого періоду є такими, яких зараховано до закладу загальної середньої освіти для здобуття початкової освіти, за бажанням їх батьків мають право продовжувати відвідувати заклад дошкільної освіти до кінця оздоровчого періоду.

2.13. Керівник закладу дошкільної освіти зобов'язаний письмово повідомити одного з батьків про відрахування вихованця (із зазначенням підстав) не менш як за 10 календарних днів до відрахування.

2.14. Відрахування вихованця із закладу освіти може бути письмово оскаржено до органу, у сфері управління якого перебуває відповідний заклад освіти, впродовж 10 робочих днів з дня прийняття такого рішення.

2.15. Переведення вихованців з однієї вікової групи до іншої в межах одного закладу дошкільної освіти та формування новостворених груп здійснюється щорічно наприкінці оздоровчого періоду (серпень) та не пізніше 1 вересня.

2.16. Переведення вихованця до інклюзивної групи відбувається за наявністю вільних місць та у разі виявлення порушень розвитку або погіршення стану здоров'я, що підтверджено відповідними висновками лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров'я або інклюзивно-ресурсного центру.

2.17. Переведення дитини із інклюзивної групи до закладу освіти (групи) загального типу відбувається у випадку покращення стану здоров'я дитини за наявності вільних місць та на підставі висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров'я або інклюзивно-ресурсного центру.

2.18. Діти, які будуть виховуватися у домашніх умовах, за­раховуються до "групи соціально-педагогічного патро­нату". До складу такої групи можуть входити діти різного віку. Такі діти включаються до спискового складу вихованців закладу, за яким вони закріплені.

Також такі діти можуть відвідувати звичайні групи у дошкільних навчальних закладах різних типів. В цьому разі вони зараховуються до спискового складу групи, яку відвідують. Відвідання груп дітьми становить, як пра­вило, 2-3 рази на тиждень.

3. РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

3.1. Заклад дошкільної освіти працює за п'ятиденним робочим тижнем.

Вихідні дні: субота та неділя, святкові дні.

3.2. Щоденний графік роботи закладу дошкільної освіти:

з 7.00 год. до 17.30 год.

3.3. Щоденний графік роботи груп закладу дошкільної освіти:

для денних груп з 9-ти годинним режимом роботи з 7.30 год. до 16.30 год.

для денних груп з 10,5-ти годинним режимом роботи з 7.00 год. до 17.30 год.

для груп короткотривалого перебування з 4-х годинним режимом роботи з 9.00 до 13.00 год.

4. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

4.1 Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.

З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у закладі дошкільної освіти проводиться оздоровлення дітей.

Упродовж навчального року для дітей проводяться канікули, загальною кількістю 115 днів: літні - 90 календарних днів, осінні - 5 календарних днів, зимові - 10 календарних днів, весняні - 10 календарних днів.

4.2. Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до плану роботи закладу, який складається на навчальний рік та на період оздоровлення, освітньої програми закладу.

4.3. План роботи закладу дошкільної освіти схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується керівником закладу.

4.4. Освітня робота у закладі дошкільної освіти здійснюється українською мовою.

4.5. Освітній процес у закладі дошкільної освіти здійснюється за діючими програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України.

4.6. Пріоритетний напрямок закладу дошкільної освіти визначає освітня програма.

Заклад дошкільної освіти відповідно до статутних цілей і завдань надає додаткові оплатні і безоплатні освітні послуги на основі угоди між батьками або їх законними представниками, та дошкільним закладом у межах гранично допустимого навантаження дитини, визначеного МОНУ разом з МОЗУ. Відмова батьків, або їх законних представників, від запропонованих додаткових освітніх послуг не може бути підставою для відрахування дитини з закладу дошкільної освіти. Платні послуги не можуть надаватися замість або в рамках Державної базової програми.

5. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

5.1. У закладі дошкільної освіти для груп з денним режимом роботи встановлено 3-х разове харчування. Для груп короткотривалого перебування харчування дітей не передбачено.

5.2. Контроль за організацією харчування, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів у закладі дошкільної освіти покладається на медичного працівника та керівника.

5.3. Контроль і державний нагляд за якістю харчування у закладі дошкільної освіти покладається на засновника (Лозівська міська рада Харківської області) цього закладу, відповідні органи управління охорони здоров'я в межах наданим їм повноважень та Управління освіти, молоді та спорту.

6. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

6.1. В закладі організоване безоплатне медичне обслуговування, що здійснюється медичними працівниками, які входять до штату цього навчального закладу.

6.2. Медичний персонал закладу дошкільної освіти здійснює профілактичні заходи, в тому числі проведення обов'язкових медичних оглядів, контроль за станом здоров'я, фізичним розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування.

  • Заклад дошкільної освіти надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення профілактичних заходів.

6.4. Контроль за дотриманням санітарного законодавства у закладі дошкільної освіти, здійснюють органи охорони здоров'я та Управління освіти, молоді та спорту, щорічно забезпечують безоплатний медичний огляд дітей, моніторинг і корекцію стану їх здоров'я, несуть відповідальність за додержання санітарно-гігієнічних норм, проведення лікувально-профілактичних заходів.

7. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

7.1. Учасниками освітнього процесу закладу дошкільної освіти є: здобувачі дошкільної освіти, педагогічні працівники, медичні працівники, помічники вихователів, батьки або їх законні представники, асистенти дітей з особливими освітніми потребами (в разі наявності), фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти.

7.2.Права дитини у сфері дошкільної освіти:

Дитина має гарантоване державою право на:

  • безоплатну дошкільну освіту;
  • безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;
  • захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров'ю, моральному та духовному розвитку;
  • безоплатне медичне обслуговування;
  • захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров'ю дитини, а також від фізичного та психологічного насильства, приниження її гідності;
  • здоровий спосіб життя;
  • безпечні та нешкідливі для здоров'я умови здобуття дошкільної освіти;
  • захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров'ю, моральному та духовному розвитку;
  • захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров'ю дитини, а також фізичного та психічного насильства, приниження її гідності;

7.4. Права та обов'язки батьків або їх законних представників.

Батьки або їх законні представники мають право та зобов'язані:

  • вибирати заклад дошкільної освіти та форму здобуття дитиною дошкільної освіти;
  • обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу дошкільної освіти;
  • звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;
  • захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді;
  • бути на громадських засадах асистентом дитини з особливими освітніми потребами або визначити особу, яка виконуватиме обов'язки асистента дитини.
  • виховувати у дітей любов до України, повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до довкілля;
  • забезпечувати умови для здобуття дітьми старшого дошкільного віку дошкільної освіти за будь-якою формою;
  • постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних задатків, нахилів та здібностей;
  • поважати гідність дитини;
  • виховувати у дитини працелюбність, шанобливе ставлення до старших за віком, державної мови, регіональних мов або мов меншин і рідної мови, до народних традицій і звичаїв;
  • своєчасно повідомляти заклад дошкільної освіти про можливість відсутності або хвороби своєї дитини;
  • слідкувати за станом здоров'я дитини;
  • інші права, що не суперечать законодавству України.

7.5. На посаду педагогічного працівника закладу дошкільної освіти приймається особа, яка має відповідну вищу освіту, а саме освітньо-кваліфікаційний рівень магістра, спеціаліста, бакалавра або молодшого спеціаліста (до введення в дію Закону України "Про освіту" - вищу або середню спеціальну освіту), а також стан здоров'я дозволяє виконувати професійні обов'язки.

7.5.1. Педагогічні, працівники закладу мають право на:

  • академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;
  • педагогічну ініціативу;
  • розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання;
  • підвищення кваліфікації, перепідготовку;
  • вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;
  • доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності;
  • відзначення успіхів у своїй професійній діяльності;
  • справедливе та об'єктивне оцінювання своєї професійної діяльності;
  • захист професійної честі та гідності;
  • безпечні і нешкідливі умови праці;
  • участь у громадському самоврядуванні закладу освіти;
  • участь у роботі колегіальних органів управління закладу освіти.
  • постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;

Педагогічні, працівники закладу зобов'язані:

  • виконувати освітню програму для досягнення здобувачами освіти передбачених нею результатів навчання;
  • сприяти розвитку здібностей здобувачів освіти, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров'я;
  • дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання здобувачами освіти в освітньому процесі та науковій діяльності;
  • дотримуватися педагогічної етики;
  • поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;
  • настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
  • формувати у здобувачів освіти усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
  • виховувати у здобувачів освіти повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища;
  • формувати у здобувачів освіти прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
  • захищати здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров'ю здобувача освіти, запобігати вживанню ними та іншими особами на території закладів освіти алкогольних напоїв, наркотичних засобів, іншим шкідливим звичкам;
  • дотримуватися умов цього статуту та правил внутрішнього розпорядку закладу дошкільної освіти, виконувати свої посадові обов'язки та інші права та обов'язки, передбачені законодавством, колективним договором, трудовим договором та/або установчими документами закладу освіти.

7.6. Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків не допускається, крім випадків, передбачених законодавством.

7.7. Особи, винні в порушенні вимог статуту несуть відповідальність згідно з законом.

7.8.Трудові відносини у закладі дошкільної освіти регулюються законодавством України про працю, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, правилами внутрішнього трудового розпорядку.

7.9. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу та звільняються з неї керівником закладу.

7.10. Працівники закладу дошкільної освіти згідно з діючим законодавством проходять періодичні безоплатні медичні огляди у територіальній медичній установі.

7.11. Працівники закладу дошкільної освіти несуть відповідальність за збереження життя,фізичне та психічне здоров'я дитини згідно з законодавством України.

7.12. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти підлягають атестації, яка здійснюється відповідно до діючого законодавства з цього питання.

  • Педагогічні та інші працівники, які систематично порушують вимоги цього статуту, правила внутрішнього розпорядку закладу дошкільної освіти, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

8. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

8.1. Відповідно до статті 23 Закону України «Про освіту» держава гарантує академічну, організаційну, фінансову і кадрову автономію закладів освіти та її обсяг.

8.2. Безпосереднє керівництво роботою закладу дошкільної освіти здійснює його директор (завідувач), який призначається і звільняється з посади начальником Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області з дотриманням чинного законодавства.

На посаду директора (завідувача) закладу дошкільної освіти призначається особа, яка є громадянином України, має відповідну вищу педагогічну освіту не нижче освітнього кваліфікаційного рівня "спеціаліст", стаж педагогічної роботи у сфері дошкільної освіти не менше як три роки, а також організаторські здібності та стан здоров'я не перешкоджає виконанню професійних обов'язків.

Керівник закладу дошкільної освіти:

  • відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України "Про дошкільну освіту", та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту та обсягу;
  • здійснює керівництво і контроль за діяльністю закладу дошкільної освіти;
  • діє від імені закладу дошкільної освіти, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;
  • розпоряджається в установленому порядку майном і коштами закладу дошкільної освіти і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;
  • приймає на роботу та звільняє з роботи працівників закладу дошкільної освіти;
  • видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх виконання;
  • підписує штатний розклад за погодженням з Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області
  • контролює правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;
  • забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
  • контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей, їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
  • підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
  • організовує різні форми співпраці з батьками або їх законними представниками.
  • щороку звітує про освітню, методичну, економічну і фінансово-господарську діяльність закладу дошкільної освіти на загальних зборах (конференціях) колективу та батьків або їх законними представниками.

8.3.Колегіальним постійно діючим органом управління закладом дошкільної освіти є педагогічна рада.

До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти входять усі педагогічні працівники закладу, медичні працівники, інші спеціалісти. До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти можуть входити представники батьківської громадськості, фізичні особи, які провадять освітню діяльність у сфері дошкільної освіти.

На засідання педагогічної ради можуть бути запрошені представники громадських об'єднань, педагогічні працівники закладів середньої освіти, батьки або особи, які їх замінюють. Особи, запрошені на засідання педагогічної ради, мають право дорадчого голосу.

Головою педагогічної ради закладу дошкільної освіти є його керівник. Педагогічна рада обирає зі свого складу секретаря на навчальний рік.

Педагогічна рада закладу дошкільної освіти:

  • схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;
  • формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
  • розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу у закладі;
  • визначає план роботи закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;
  • затверджує заходи щодо зміцнення здоров'я дітей;
  • обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи;
  • затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
  • розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
  • визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім'єю;
  • ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
  • розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов'язків;
  • має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;
  • розглядає інші питання, віднесені законом та/або установчими документами закладу до її повноважень.

Рішення педагогічної ради закладу дошкільної освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.

У закладі дошкільної освіти можуть діяти:

  • органи самоврядування працівників закладу освіти;
  • органи батьківського самоврядування;
  • інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу.

8.4. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу дошкільної освіти є загальні збори (конференція) колективу закладу дошкільної освіти.

Загальні збори (конференція) заслуховують звіти керівника закладу дошкільної освіти з питань статутної діяльності та дають оцінку його професійно-педагогічної діяльності, розглядають питання навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності закладу дошкільної освіти та затверджують основні напрями вдосконалення роботи і розвитку закладу.

Рішення загальних зборів приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.

8.5. У закладі освіти може бути створена піклувальна рада (наглядова рада) за рішенням засновника, або уповноваженого ним органу, Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради, за спеціальним законом.

9. МАЙНО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

9.1. Майно закладу дошкільної освіти перебуває у комунальній власності Лозівської міської об'єднаної територіальної громади.

9.2. Закладу дошкільної освіти може передаватися в постійне користування земельна ділянка, будівлі, споруди, комунікації, інвентар,обладнання та інші матеріальні цінності, яких відображено у балансі закладу або бухгалтерії.

9.3. Заклад дошкільної освіти має приміщення загальною площею 1089 м2.

10. ФІНАНСОВО- ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

10.1. Фінансово-господарська діяльність закладу дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України "Про освіту", законів про бюджет, власність, місцеве самоврядування та інших нормативно-правових актів.

10.2. Утримання та розвиток матеріально-технічної бази фінансується за рахунок коштів засновника (Лозівська міська об'єднана територіальна громада).

10.3. Джерелом фінансування закладу дошкільної освіти можуть бути кошти:

  • засновника;
  • державного та місцевих бюджетів;
  • батьків або осіб, які їх замінюють;
  • добровільні пожертвування та цільові внески фізичних і юридичних осіб;
  • інші кошти, не заборонені законодавством.

10.4. Заклад дошкільної освіти може надавати додаткові освітні та додаткові платні освітні послуги.

10.5. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в закладі дошкільної освіти визначається керівником закладу відповідно до законодавства. За рішенням Управління освіти, молоді та спорту заклад дошкільної освіти бухгалтерський облік здійснює через централізовану бухгалтерію.

10.6. Матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, та інше. Майно закладу дошкільної освіти належить йому на правах, визначених нормативно-правовими актами.

10.7. Вимоги до матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами. Примірні переліки матеріально-технічного оснащення закладів дошкільної освіти, ігрового, навчально-дидактичного обладнання закладу дошкільної освіти затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

10.8. Штатний розпис закладу дошкільної освіти встановлюється Управлінням освіти, молоді та спорту на основі типових штатних нормативів закладів дошкільної освіти, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в сфері дошкільної освіти.

11. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

11.1. Державний нагляд (контроль) у сфері дошкільної освіти здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту».

12. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

12.1.Статут закладу, доповнення та зміни до нього, що оформлюються у вигляді доповнень, або нової редакції, затверджуються рішеннями засновника.

12.2. Статут закладу та зміни до Статуту реєструються у відповідності до чинного законодавства України.

12.3.Зміни до Статуту закладу набирають чинності з дня їх державної реєстрації.

12.4. Усі відповідним чином посвідчені примірники Статуту мають однакову юридичну силу та зберігаються у засновника закладу, керівника закладу, в державних органах, які провели реєстрацію.

13. РЕОРГАНІЗАЦІЯ І ЛІКВІДАЦІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

13.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію закладу дошкільної світи приймається засновником.

13.2. Заклад дошкільної освіти припиняється в результаті передання всього
свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками закладу або
за судовим рішенням.

13.3. Припинення діяльності закладу в результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації проводиться відповідно до діючого законодавства України, у встановленому порядку.

13.4. При реорганізації чи ліквідації закладу дошкільної освіти працівникам, які звільняються або переводяться, гарантується дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю України.

13.5. Заклад дошкільної освіти є таким, що припинився, з дати внесення до
Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію
припинення юридичної особи.

14. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

1. Особи, винні у порушенні законодавства про дошкільну освіту, несуть відповідальність у порядку, встановленому законами України. 

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати