Вихователь-методист

Долгова Тетяна Вікторівна

Освіта: повна вища

Категорія: спеціаліст вищої категорії

Педагогічне звання: вихователь-методист

Педагогічний стаж: 30 років

Методична робота - це робота, яка сприяє поліпшенню фахової підготовки педагогічних працівників у дошкільному закладі, спонукає кожного вихователя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим педагогам вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку. Мета методичної роботи: надання методичної допомоги педагогічним працівникам для підвищення їхØ кваліфікації, професійної компетентності, розвитку творчої ініціативи, самовдосконалення; для підготовки та проведення освітнього процесу з дітьми та роботи з батьками; навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в дошкільномуØ навчальному закладі; поширення серед батьків психолого-педагогічних знань;Ø створення сприятливих умов для реалізації педагогічних ініціатив та апробаціїØ наукових розробок, методичних посібників. Функції методичної служби ДНЗ ІнформаційнаØ Вивчення та накопичення інформації про стан та результати професійної діяльності педагогів; підвищення кваліфікації педагогічного персоналу; підвищення якості педагогічного процесу; узагальнення позитивного досвіду педагогів; поповнення банку педагогічної інформації про найбільш актуальні проблеми розвитку дошкільної освіти, про новітні досягнення науки та практики; широке впровадження інформаційних технологій; встановлення контактів зі ЗМІ, різноманітними установами та організаціями для розповсюдження інформації про діяльність ДНЗ. НавчальнаØ Здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з новими освітніми програмами та технологіями; ознайомлення зі стандартами дошкільної освіти України; здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з законодавчими, нормативними документами в галузі освіти; організація та проведення семінарів, практичних занять, консультацій, відкритих заходів з використанням активних методів. Контрольно-діагностичнаØ Моніторинг якості педагогічного процесу; застосування методів психолого- педагогічної діагностики в процесі вивчення стану освітньо-виховного процесу; аналіз інноваційного досвіду педагогічного персоналу; узагальнення отриманих результатів. Корекційно-прогностична (плануюча)Ø Здійснення планування перспективних та поточних заходів ( річний, місячний, календарний плани). ОрганізаційнаØ Організація та участь в педагогічних радах, педагогічних годинах, батьківських конференціях тощо; організація методичних об'єднань, творчих груп та міні-проектів; організація самостійної роботи педагогів з підвищення професійного рівня; організація роботи з батьками дітей та соціальними партнерами; направлення педагогів на курси підвищення кваліфікації. ДослідницькаØ Планування заходів на основі аналізу стану освітнього процесу та запитів педагогів з урахуванням нових тенденцій в розвитку освітніх технологій; вивчення та розповсюдження інноваційного досвіду та авторських технологій. КомунікативнаØ Усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності; реалізація гуманістичної парадигми в педагогічній діяльності; встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу, з соціальними партнерами. Виховна (мотиваційно-стимулююча)Ø Стимулювання творчої діяльності педагогів; виявлення потенціалу педагогів; стимулювання підвищення професійної кваліфікації; мотивування на використання особистісно-орієнтованої моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння. ГностичнаØ Оволодіння методами самоаналізу, здійснення самоосвіти. Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться за двома основними напрямками: пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-Ø педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми); вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічноїØ діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження. Основними компонентами змісту методичної роботи є: отримання знань педагогами;Ø вміння їх реалізувати на практиці;Ø наявність результативності в педагогічній роботі;Ø створення умов для безперервного вдосконалення фаховоїØ майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.

Учитись важко, а учить ще важче, але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти. П.Сингаївський

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати